Dieta pegan, noul trend din 2019

0
66

Dacă anul 2018 a fost anul veganismului, experții susțin că 2019 va fi anul dietei pegan. Iată ce presupune această nouă dietă ce promite siluete perfecte.
Cuvântul „pegan” este o combinație între vegan și paleo.
Paleo se referă la mâncare neprocesată, multă carne și proteine, în timp ce veganismul înseamnă renunțarea completă la produsele ce provin din animale.
Dieta pegan, creată de doctorul Mark Hyman, recomandă evitarea lactatelor, a cerealelor și legumelor. De asemenea, el spune că trebuie să consumi multe fructe și legume, iar majoritatea grăsimilor să le iei din alune și semințe.
Ouăle, uleiul de pește și carnea sunt permise, dar doar dacă provin din surse sustenabile.
Ce poți consuma dacă ții dieta pegan
Legume – se recomandă ca 75% din dieta ta să constea în legume
Muguri de bambus
Varză de Bruxelles
Conopidă Broccoli
Roșii
Ardei
Fructe
Mere
Cireșe
Fructe de pădure
Citrice
Grăsimi bogate în Omega 3
Nuci
Avocado
Ulei de măsline
Proteine din surse sustenabile
Vită, Pui, Somon
Ouă, Leguminoase,
Mazăre, însă cu limită
Zaharuri naturale
Sirop de arțar
Zahăr de cocos
Miere
Hyman a afirmat că, dacă sunt urmate corect, atât dieta paleo cât și cea vegană aduc mari beneficii precum pierderea în greutate, scăderea colesterolului și țin sub control diabetul.

Ce nu ai voie să consumi dacă ții dieta pegan
Lactate
Cartofi dulci
Dovleac
Gluten
Soia
Floarea Soarelui
Porumb
Canola