În Rusia au fost difuzate numai trei episoade din „Slujitorul poporului”

0
50

Canalul rus de televiziune TNT a scos din programele sale serialul „Slujitorul poporului” după ce a arătat primele trei episoade ale primului sezon pe 11 decembrie, notează Europa Liberă.

Emisiunea în care actualul președinte al Ucrainei, Volodimir Zelenski (care este actor) joacă rolul unui profesor de istorie ales președinte din greșeală, a fost înlocuită în programele de joi și vineri. TNT a declarat presei locale că nu a avut niciodată în plan să difuzeze toate episoadele serialului ucrainean în pofida a ceea ce anunțau spot-urile promoționale.

Întrebat dacă președintele rus Vladimir Putin va viziona sitcom-ul, purtătorul de cuvânt al Kremlinului, Dmitri Peskov, le-a spus reporterilor că președintele „nu are timp” să se uite la televizor.

În reclama pentru emisiune, televiziunea , care are 35 de milioane de spectatori săptămânali, a precizat că serialul este „o utopie care nu are nicio legătură cu Ucraina lui Zelenski”.